З ініціативи Управління туризму та курортів Закарпатської ОВА 22-23 липня відбувся промотур регіоном для представників французьких медіа.

Серед гостей – керівник агентства Meta com, головний редактор туристичного журналу «Ice Cream Magazine» Паскаль Фальконе та експертка зі сталого туризму, викладачка університету Пуатьє і авторка рубрики журналу, присвяченої солідарному туризму як інструменту відновлення Розеліна Шарпантьє.

Упродовж кількох днів французькі журналісти досліджували історію, знайомилися з культурою, а також рекреаційним та гастрономічним потенціалом Закарпаття.

«Мета візиту наших гостей – промоція Закарпаття для туристів Франції та країн Бенілюксу. Тому знайомимо їх з туристичними магнітами у різних локаціях регіону», – зазначила Marianna Gotra.

Представники французьких медіа скуштували автентичних страв місцевої кухні у Порядний Ґазда, навідалися в Готель Praha, спробувати на смак закарпатську каву з фірмовими тістечками від Ґаллія, а також відвідали Ужгородський замок, and Ужгородський Скансен.

Також побачили виноградники Олександра Крицького у селищі Середнє біля Ужгорода, екскурсію якими провів керівник Асоціації виноробів, виноградарів та дистиляторів Закарпаття Олександр Гарновдій.

«Сьогодні ми відкрили для себе вина Закарпаття. Запрошуємо виноробів з вашого регіону до участі у конференції, що відбудеться за місяць у Львові. Вони мають показати свою справу моїм колегам з інших французьких медіа», – зазначив Паскаль Фальконе.

Також журналістам розповіли про виробництво дистилятів у регіоні, провівши екскурсію Першою закарпатською палинчарнею, та познайомили з рекреаційним та велнес-потенціалом регіону у Derenivska Kupil and Ungvarskiy Thermal Hotel –.

Зазначимо, журнал «Ice Cream Magazine» має понад 17 тис. читачів у туристичній сфері та активно популяризує цінності відповідального і сталого туризму. Розділ про Закарпаття побачить світ у наступних випусках медіа.

No comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *