Всі новини

Поїзди зупинили: як пасажирам повернути гроші за квитки

Вартість квитків на всі скасовані потяги “Укрзалізниці” відшкодовується у повному обсязі, без стягування додаткових зборів, повідомили в прес-службі відомства.

Акціонерна компанія “Укрзалізниця” роз’яснила порядок повернення коштів за квитки на потяги внутрішнього сполучення, курсування яких скасовується з 18 березня через запроваджений карантин у рамках заходів, спрямованих на запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19.

Зокрема, в прес-службі “Укрзалізниці” повідомили, що вартість проїзних документів на всі скасовані рейси відшкодовується в повному обсязі – без справляння додаткових зборів.
Своєю чергою, квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. При цьому кошти зараховуються на банківську карту пасажира упродовж 30 календарних днів.

“У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернуто пасажиру на карту окремим платежем”, – наголошується в повідомленні.

Також у прес-службі нагадали, що “Укрзалізниця” продовжила термін повернення квитків до одного місяця від запланованої дати відправлення поїзда, який було скасовано.

Крім того, в ситуації, що склалася, “Укрзалізниця” вживає всіх заходів для забезпечення залізничних кас необхідною кількістю готівки.

“У випадках, коли немає достатньої кількості готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами в будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються упродовж трьох-п’яти днів з моменту звернення пасажира”, – наголосили в прес-службі.

Також у компанії наголосили, що через велику кількість дзвінків телефонна лінія контактного центру перевантажена, тому для оперативного інформування пасажирів постійно оновлюється сайт, сторінка в Facebook і Telegram-канал @UkrzalInfo.

Детальніше читайте на УНІАН

Author


Avatar