Всі новини

Навчальний курс на тему: «Закарпаття. Гостинність у деталях»

Щодня у готельєра виникає безліч питань: 
ЯК створити бездоганний сервіс? 
ЯК запровадити стандарти роботи з гостями? 
ЯК збільшити продажі телефоном? 
ЯК впровадити сучасні технології в готелях? 
ЯК зменшити спротив працівників до новацій? 
ЯК вирішувати конфліктні ситуації?
ЯК оптимізувати стандарти прибирань в готелях? 

Постійна плинність кадрів, некваліфікований персонал, несистемна організація роботи… формують негативну репутацію готелів та послаблюють туристичну привабливість регіону в цілому. 
Лінійний персонал – це лице та руки вашого готелю, і важливо, аби вони були бездоганними. 
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ: 26-27 лютого
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: готель Дружба, вулиця Висока, 12,  м. Ужгород
МЕТА КУРСУ: підтягнути сервіс, допомогти працівникам та власникам закладів знайти та покращити слабкі місця в роботі. 
СПІКЕРАМИ запрошено керуючих кращими готелями Одеси (за оцінками гостей міста) та кращих спеціалістів-практиків.

Курс поєднує 5 блоків:

Тема 1: «Інтернет-маркетинг для готелів»  
Спікер: Маріка Кудинова, комерційний директор онлайн-сервісу для готельної галузі «TRAVELLINE»;

Тема 2: «Ефективне бронювання по телефону»
Спікер: Ілона Ремигайло, генеральний менеджер готелю PremierGenevaHotel»;

Тема 3: «Бездоганний сервіс»
Спікер:
Татяна Загнитная, генеральний менеджер «Boutique Hotel Frederic Koklen»;

Тема 4: «Ефективне керування конфліктом»
Спікер:
«Світлана Карлова, готельєр, вице-президент асоціації «Туризм Одеси»; 

Тема 5: «Хаускіпінг»
Спікери: Ілона Ремигайло, генеральний менеджер готелю «PremierGenevaHotel» та Светлана Карлова, готельєр, вице-президент асоціації «Туризм Одеси».

Форма для реєстрації  знаходиться ТУТ.

Більш детальна інформація на сторінці події у facebook та за телефоном: + 38 (066) 748 09 09 Валентин

Author


Avatar