Всі новини

Конференція «Бізнес прорив»

У суботу, 24 березня, в Ужгороді відбудеться довгоочікувана одноденна конференція «Бізнес прорив». До обласного центру Закарпаття приїдуть 6 відомих спікерів, щоб разом з місцевими підприємцями,  із бізнесменами, менеджерами та іншими спеціалістами, які прагнуть розвитку та змін, обговорити актуальні питання ведення бізнесу, розповісти про сучасні інструменти розвитку власної справи, клієнтський сервіс, роботу у соцмережах тощо.

Спікери: 
Дмитрий Палей, співвласник і керуючий мережі отоларингологічних центрів і клінік слуху «Баттертон», досвічений і талановитий підприємець, більше 8 років в сфері успішного бізнесу. Практик, який з чистого листа створив і розвинув успішну, ефективну компанію;

Михайло Притула, Heard of HR Preply. Один з кращих HR-директорів СНГ, раніше HR – директор компанії СТБ і HR-бізнес партнер «Альфа-банку», де створював низку рекрутингових та тренінгових проектів, стратегії утримання персоналу в компанії. 12 років досвіду, автор онлайн курсів;

Олена Гударенко, сертифікований бізнес-тренер (школа ІСВТ), зовнішній консультант, практикуючий HR. Займала позиції Керівника по роботі з персоналом в великих компаніях, медичних закладах, де реалізовувала ряд проектів по впровадженню, проведенню оцінювання та корпоративного навчання персоналу. Спеціалізується на проведенні відкритих та корпоративних навчальних заходів під потребу Замовника;

Андрій Длігач, доктор економічних наук, Генеральний директор групи компаній AdvanterGroup. Представник міжнародного агенства Lunitertroubleshooting в Центральній і Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу інтернет-проектів iVentures;

Кирило Таран, головний по лідогенерації в Facebook і Instagram в Internet Marketing Agency «SMM Case». Разом з колегами зробив більше250 000 дол.США клієнтам агенства за допомогою Facebook і Instagram при вкладеннях 6940 дол.США. Експерт в досягненні максимального результату за мінімальний бюджет. За минулий рік виконав 25успішних проектів в 20 нішах;

Таємний спікер, власник провідної консалтингової компанії в фінансовій сфері в Закарпатській області.

Програма:
9.30 – ранкова кава, реєстрація учасників
Початок в 10.00
10.00 -11.00 –  особиста ефективність власника бізнесу:
в якому напрямку розвиватись та чому? Що таке лідерство сьогодні? Саморозвиток власника, як основа Вашого бізнесу. Лідерство та харизма. Як управляти собою, людьми та змінами;
11.00 -12.15 – клієнтський сервіс і взаємини з клієнтами:
відмінна робота відділу обслуговування клієнтів може творити чудеса, роблячи клієнтів задоволеними і відданими вашому закладу. Який портрет сучасного споживача? Примхи та забаганки клієнтів. Перетворення первинного клієнта в постійного;
12.15 -13.00 Обід
13.00 -14.00 Бізнес –прорив
Як збільшити масштаб бізнесу в рази. Якщо будеш робити те, що робиш, то й будеш мати те, що маєш. Як отримати більше? Перш за все – змінити модель підприємницького мислення. Переглянути базовий ринок. Сформувати Велику Ідею і трансформувати її в нову бізнес-модель. Чи можна це зробити за сорок хвилин за кавою?;
14.00-15.00 HR в сучасному бізнесі;
Чім відрізняються працівники ІТ компаній від звичайних; як працює HR в компаніях Кремнієвої долини; чому компанії відмовляються від бонусів; як компанії роблять працівників ефективними без премій; які автоматизовані системи HR зараз використовують кращі компанії світу; які нові підходи менеджменту треба втілювати в життя для поновлення;
15.00-16.00 Фінансовий менеджмент;
16.00- 16.30 Кава-брейк
16.30- 18.00 Налаштування реклами в Facebook і Instagram з нуля до першого клієнта.

Більше про участь можна дізнатись тут

Author


Avatar