Всі новини

В області проводять маркетингове дослідження в туризмі

Обласна державна адміністрація спільно з компанією „ My Profi”  проводить маркетингове дослідження для отримання реальних  показників щодо кількості  очікуваних туристів, які відвідують  область з метою  відпочинку.

У рамках реалізації заходів Програми розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2016 – 2020 роки, результати дослідження буде використано як основу для  розроблення та просування туристичних продуктів,  які зацікавлять туристів та сприятимуть продовженню терміну перебування в області та збільшенню витрачених коштів за надані послуги тощо.

Разом з тим очікується, що внаслідок проведеного дослідження „Моніторинг туристичних потоків на території Закарпатської області та просування туристичного бренду Закарпатської області” буде:

– розроблено платформу бренду „Закарпаття – земля, наближена до неба”;

– визначено методику обліку туристичних потоків, з метою отримання реальних показників;

– визначено цільові туристичні ринки, з метою проведення work-shop, участі в регіональних туристичних виставках, друку в спеціалізованих виданнях за рахунок коштів обласного бюджету тощо;

– здійснено аналіз щодо розвитку туристичної інфраструктури вздовж автомобільних доріг Закарпатської області, зокрема будівництва туристичних зупинок і стоянок;

– запропоновано шляхи підвищення якості надання туристичних послуг за формулою відповідності „ціна – якість”.

Цільова аудиторія дослідження – туристи, суб’єкти туристичної діяльності та жителі Закарпатської області.

Результати дослідження будуть представлені не пізніше серпня 2018 року.

Author


Avatar